נציבות תלונות הציבור – פניות התושבים לעיריה ולתאגיד מי בת ים לא הועילו

מדו"ח נציבות תלונות הציבור לשנת 2011 – במשך כשנתיים חויבו דיירי בניין בבת ים לשלם עבור צריכת מים משותפת בהיקף חריג, אשר לא שיקף את כמויות המים שצרכו בפועל. לטענתם, הם פנו לעירייה בבקשה שתבדוק את תקינות מדי המים בבניין ואת הסיבה לכמות המים החריגה הנמדדת במד המים המשותף, ומשהוקם תאגיד המים מי בת-ים תאגיד מים וביוב בע"מ (להלן – התאגיד) הם פנו גם אליו בבקשה דומה, אולם כל פניותיהם לא הועילו. העירייה והתאגיד טענו כי הצריכה החריגה מקורה בנזילה בצנרת הבניין, אולם אינסטלאטור מטעם הדיירים שבדק את הצנרת לא מצא בה נזילה.

בלית בררה בדקו הדיירים בעצמם את מדי המים בבניין ומצאו שככל הנראה מד המים של מלון שפועל בבניין אינו תקין ועקב כך נכללת צריכת המים שלו במסגרת הצריכה המשותפת של דיירי הבניין.

לאחר שהתאגיד החליף את מד המים של המלון חזרה הצריכה המשותפת בבניין לערכיה הקודמים.

בעקבות התערבות הנציבות זוכו דיירי הבניין בהחזר עבור תשלומי היתר שנגבו מהם.

מאת: חוה פלוצקי

טיפול אלטרנטיבי בילדים ומשפחות

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s